Galériák

Közösségi hétvége

Kollégiumunk idei őszi közösségi hétvégéje egybeesett a gimnáziumban zajló kampánnyal az egészségnapi menő menza, valamint a kutatók éjszakája programokkal, amibe így mi is becsatlakozhattunk.

Szombaton öt órától tartottuk a szokásos játékos befogadó alkalmunkat, ami most is jó hangulatban telt.

A vasárnapot három helyszínen töltöttük: Telkibányán, Tapolcán, és Szerencsen.

Az erről szóló beszámolókat olvashatjuk lejjebb.

1,2,6, csoport

A Kossuth utcai templomban hallgattuk vasárnap délelőtt Isten igéjét a három csoporttal közösen.

A korai ebédet követően vonattal Szerencsre utaztunk, ahol a református templomot tekintettük meg. Meghallgattunk egy rövid ismertetőt és leróttuk tiszteletünket Rákóczi Zsigmond emléke előtt.

A Rákóczi vár meglátogatását követően egy rövid sétát tettünk a napsütötte városkában.

Miskolcra visszatérve időnk megengedte, hogy közösen beüljünk egy cukrászdába.

3,4,5,7 csoport : Teremtés hete: Ökogyülekezeti program Telkibányán

Az őszi közösségi hétvégénk vasárnapján Szalay László telkibányai lelkész meghívására diákotthonunk négy csoportjának diákjaival (3,4,5,7) két autóbusszal indultunk a szép zempléni településre.

A templomnál a tiszteletes úr várt bennünket és az Isten házáról, a temetőről és a település múltjáról tartott nekünk előadást. A gyülekezet tagjai nagy szeretettel fogadtak bennünket és mindenféle finomsággal kínáltak. Az istentiszteletet követően- melyen diákotthonunk két csoportja énekekkel szolgált- elfogyasztottuk a számunkra elkészített finom ebédet. A nap további részében négy csoportban különféle foglalkozásokon vettünk részt: lehetett kézműveskedni, biológiai témájú érdekes előadáson részt venni, fát, virágot ültetni, valamint túrázni. A foglalkozások után a Közösségi házban megtekintettük a festmény- és sakk- kiállítást. A napot a helytörténeti múzeum-

ban fejeztük be, megcsodálva a hajdani porcelángyárban készült gyönyörű kerámiákat.

Gellértné O.Júlia

8. csoport

A nyolcas csoport közös programja a szombat esti „pizzázással” kezdődött.

Vasárnap elmentünk az Avasi templomba, majd a lelki feltöltődés után az ebédet követően bringára pattantunk és meg sem álltunk az egyetemig, ahol a fiúkat lenyűgözte a Faucault inga.

Tapolcán megnéztük a sziklakápolnát, majd Görömbölynek vettük utunkat. A túrát fagyizással zártuk.

Feltöltődve, de kellemesen elfáradva értünk vissza a kollégiumba.

Iványi Anna

Képek: Petrik Péter, Urbán Viktória, Szabó Péterné, Molnár János, Gellért Attila